vineri, 9 octombrie 2009

Messu . . .

Deci. . .


Jale mare cu messu asta : Observ ca majoritatea s-au facut filozofi, minim 20 din lista mea sufera din dragoste, p'altii i-au tradat prieteni, altii scriu atat de ... anyway, bro te'ntzeleg ca vrei ca noi sa vedem cat de prost esti punand statusurile astea si mai ales trimitand atatea massuri gen: "trimite mai departe ca altfel . . . " sau " daca nu trimiti la minim 12354667432532 persoane p sa ai ghinion o sa mori " pai :-? cred ca am murit de vreo 4500 de ori, voi avea ghinion vreo 170 de ani, saracul Mitruzt a murit de cancer la unghie ca n-am trimis mai departe : Mda ce sa zic voi astia cu sts si massurile va traiti acolo lumea voastra de disperati, va numiti copii fara speranta'n viata si mai ales, tineti sa deranjati omu care are la sts "plz DND" pentru ca? : Ba n-am nimik cu statusurile voastre . . . unele chiar imi plac. Cum ar fi astea:



!!!!!Iubesc femeile !!!! Care nu au par pe tate si care sunt frumoase
In Caz de Al III-lea Razboi Mondial femile ar primi pusti iar barbatii pustoaice !
Nu vreau sa te gandesti la tine ca la o femeie urata, mai bine gandeste-te la tine ca la o maimuta frumoasa
A odată o curvă. acum sunt toate
As vrea sa mor linistit ca bunicul meu in somn…. nu ca pasagerul lui din dreapta in zbierate.
Munca n-a omorat pe nimeni, dar nu ma risc
Cine se trezeste de dimineata casca toata ziua



... si altele :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu